SOLICITA OFERTA Solicita Test Drive

Descopera Noul Swift

FARURI CU TEHNOLOGIE LED

Blocurile optice față folosesc tehnologie LED și asigură un consum redus de energie pe durata folosirii fazei scurte. LED-urile cu tentă albăstruie asigură o impresie de modernism.

LUMINI DE ZI LED ȘI PROIECTOARE DE CEAȚĂ

Sistemul DRL (Daytime Running Lamps) cu design special are în componență LED-uri montate vertical. Pentru că vizibilitatea este esențială pentru deplasări sigure, mai ales în condiții meteorologice dificile, Suzuki oferă și proiectoare de ceață pentru noua Vitara.

DESIGN NOU PENTRU JANTE

  • 17 inch – jante din aliaj, polish-ate
  • 17 inch – jante din aliaj, vopsite
  • 16 inch – jante din aliaj, vopsite
  • 16 inch, jante din tablă cu capace în ton

SPAȚIU INTERIOR CE OFERĂ O SENZAȚIE PREMIUM

Atunci când intri într-o Suzuki Vitara este ca și cum ai pătrunde într-o lume rafinată, plină de materiale de calitate, cu o ergonomie în care fiecare buton, comutator sau comandă se află la îndemână. Bucarați-vă de un interior de care vă va fi greu să vă despărțiți.

PANOURI NOI, DIN MATERIALE MOI

Partea superioară a bordului a primit acum noi materiale, moi, pentru a întări sentimentul de calitate din habitaclu.

ECRAN TACTIL, DE 7 INCH

Sistemul multimedia include un ecran tactil care este la fel de ușor de folosit și intuitiv precum un smartphone. El poate afișa chiar aplicațiile de pe smartphone-ul personal, odată conectat terminalul prin tehnologie Bluetooth sau prin cablu de date cu conexiune USB. Pe lângă această funcție, ecranul este interfață pentru sistemul audio, pentru camera de mers înapoi sau pentru sistemul de navigație.

DISPLAY LCD MULTI-INFORMAȚIE DE 4,2 INCH

Un display nou, LCD, cu dimensiunea de 4,2 inch și care afișează mai multe informații este disponibil acum între ceasurile de bord. Acesta îi oferă șoferului date despre sistemul ALLGRIP, distribuirea forței G în timpul rulării, cuplul motor livrat de motor sau forța de frânare aplicată, pe lângă multe altele.

TAPIȚERIE NOUĂ

Scaunele și bancheta sunt îmbrăcate într-o tapițerie nouă, profilată cu elemente geometrice, stilate, care mărește gradul de confort oferit pasagerilor.

DESIGN NOU PENTRU CEAS

Incorporat în planșa de bord, noul ceas adaugă o notă de modernism și un aer sofisticat spațiului destinat șoferului.

SISTEME DE PROPULSIE FOARTE EFICIENTE

NOUL MOTOR 1.0 BOOSTERJET 1

Noul propulsor supraalimentat și cu sistem de injecție directă, 1.0 BOOSTERJET, este capabil să producă un cuplu motor echivalent celui generat de o unitate de 1,8 litri, aspirată natural, în ciuda faptului că are o capacitate cilindrică de doar 1 litru și reușind totodată să garanteze o economie excelentă de combustibil. Sistemul de injecție directă contribuie atât la scăderea consumului, cât și la reducerea temperaturii din camera de ardere. Mai mult, turbosuflanta are rolul de a asigura o valoare mare pentru cuplul motor încă de la un nivel scăzut al turațiilor motorului, asigurându-i acestuia un spectru de exploatare variat și competent, în mediul urban, în escapade off-road sau chiar pentru reprize sportive.

NOUL MOTOR 1.4 BOOSTERJET 2

Noul motor 1.4 BOOSTERJET, la rândul său supraalimentat și dotat cu sistem de injecție directă, are dimensiuni mai compacte și îmbunătățește resursele de putere pentru Vitara. Mulțumită sistemului de supraalimentare cu turbosuflantă și intercooler se reușește asigurarea unor valori foarte bune de cuplu motor încă de la regimuri joase de turație (2.500 rot/min), iar răspunsul acestui ansamblu este foarte rapid, reușind totodată să contribuie simțitor la micșorarea consumului de combustibil. Noile variante constructive adoptate pentru sistemele de admisie și de evacuare au permis obținerea unei versiuni mult mai compacte a acestui motor și permit accelerații mai rapide

SISTEMUL ALLGRIP

„Un vehicul care poate parcurge drumuri dificile și care poate ajunge în locuri în care automobilele nu puteau ajunge în trecut”. Pornind de la această filozofie, primul vehicul Suzuki cu tracțiune integrală a fost proiectat și construit în 1970. Practic, acela a fost momentul începerii dezvoltării actualului sistem ALLGRIP, unul modern și plin de tehnologie de ultimă oră. Actuala tehnologie 4×4 dezvoltată de Suzuki dorește să le ofere utilizatorilor mai multă plăcere la volan și emoție. Cu o Vitara echipată cu ALLGRIP îți poți mări spectrul de interes în ceea ce
privește acțiunile pe care le poți practica în aer liber și îți poți îmbunătăți stilul de viață

MAI MULTE SISTEME. MAI MULTĂ SIGURANȚĂ.

MAI MULT… WOW!

Suzuki Vitara reprezintă mult mai mult decât un aspect plăcut. Are și foarte multă tehnologie inteligentă. Protejați și asigurați de sisteme de ultimă oră, pasagerii pot fi siguri că sunt în siguranță în orice clipă și se pot bucura oricând de sistemele de divertisment.

SUZUKI SAFETY SUPPORT

Vitara este echipată cu sistemul avansat dezvoltat de Suzuki pentru monitorizarea traficului din fața automobilului. Acesta folosește o combinație de date oferite de o cameră de monitorizare și un sistem laser, montat la nivelul parbrizului. Camera monitorizează distanțe medii și lungi și poate detecta semne de circulație sau pietoni aflați pe poziții periculoase, ori marcajele drumului, iar laserul funcționează perfect pe distanțe scurte sau pe timpul nopții, ambele sisteme aducându-și aportul la o siguranță maximă în timpul mersului.

MONITORIZAREA UNGHIULUI MORT

Schimbarea benzii de circulație la viteze de peste 15 km/h se face în mai mare siguranță grație unor senzori montați în spatele mașinii, care monitorizează zonele în care șoferul are ungiuri moarte de vizibilitate, pe ambele părți ale vehiculului. Dacă în oricare dintre unghiurile moarte se află un vehicul, șoferul este avertizat de către un martor luminos ce se aprinde în oglinda exterioară corespunzătoare părții pe care se găsește partenerul de trafic. Dacă șoferul încearcă și o manevră de schimbare a benzii, pe lângă semnalul luminos este generat și un semnal acustic de avertizare.

SISTEM DE AVERTIZARE ASUPRA PĂRĂSIRII BENZII DE RULARE

La viteze mai mari de 60 km/h, acest sistem este proiectat să poată anticipa traiectoria vehiculului și poate emite avertizări vizuale (printr-o pictogramă în bord) sau senzoriale (vibrații ale volanului) atunci când există tendința de părăsire a benzii de rulare.

SISTEM DE MENȚINERE A BENZII DE RULARE

La viteze cuprinse în intervalul 60 – 160 km/h, marcajele benzii de rulare sunt recunoscute de camera de monitorizare a traficului. Când sistemul constată că vehiculul urmează să părăsească involuntar banda, acesta acționează automat și asistă șoferul pentru a readuce automobilul pe traiectorie. Practic, acest sistem modern controlează direcția automobilului prin intermediul unui modul electric.

ALERTĂ DE ODIHNĂ

La viteze de peste 60 km/h, dacă se constată o exploatare ciudată a automobilului de către șofer, dacă vehiculul rulează inconstant și dacă se consideră că există riscul ațipirii la volan, sistemul emite o alertă menită să determine șoferul să conștientizeze situația.

SISTEMUL DE RECUNOAȘTERE A SEMNELOR DE CIRCULAȚIE

Acest sistem folosește camera de monitorizare a drumului pentru recunoașterea semnelor de circulație de pe marginea drumului. Odată observate, acestea sunt afișate pe ecranul LCD montat între ceasurile de bord, pentru a oferi mereu informații precum restricțiile active din zona traversată. Dacă sunt întâlnite mai multe semne într-un interval scurt, sistemul poate afișa concomitent trei pictograme.

ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC)

Când există un alt vehicul în față, sistemul ACC folosește date oferite de radarul de monitorizare a traficului și menține automat distanța față de el, existând posibilitatea de a se opta pentru trei intervale de siguranță predefinite. Când în față nu există alte vehicule, sistemul menține automat viteza de deplasare, odată trecut pragul de 40 km/h.

ADAPTIVE CRUISE CONTROL CU STOP & GO (DOAR PENTRU MODELELE ECHIPATE CU TRANSMISIA AUTOMATĂ CU 6 TREPTE)

Pe lângă funcțiile sistemului clasic ACC, ACC cu Stop & Go asistă șoferul accelerând și frânând automat, menținând constantă distanța față de partenerul de trafic din față. Dacă se constată că vehiculele din față frânează, sistemul ACC Stop & Go poate frâna la rându-i singur, până chiar la oprire pe loc, suplimentând șoferul în situații neprevăzute.

CAMERĂ PENTRU MERSUL ÎNAPOI

Ecranul central poate reproduce imaginile captate de o cameră de luat vederi din spate, ajutând astfel la mărirea considerabilă a vizibilității, mai ales la manevrele de mers cu spatele.

ESP*

Dacă roțile pierd din aderență, sistemul Electronic Stability Programme (ESP®) optimizează automat funcționarea motorului și a sistemului de frânare pentru a-i permite șoferului să se afle în control total asupra situației.