SOLICITA OFERTA Solicita Test Drive

Descopera Noul Swift

INSPIRAT DIN STILUL TĂU

Frumusețea trebuie să fie mai mult decât un element de suprafață. Contează esența “născut pentru a fi condus” a modelului Swift. O prezență impunătoare generată de caroseria joasă, scurtă și lată. Manifestarea dinamismului prin lunii musculoase. Un stil ce creează iluzia mișcării, chiar și când mașina stă pe loc, și accelerează emoțiile celui de la volan.

Farurile conțin iluminare LED pe timp de zi cu un design sofisticat, iar împreună cu lămpile stop formează un pachet high-tech.

Mânerul pentru portierele spate a fost ascuns în zona montantului pentru un plus de dinamism și stil.

Linia musculară a umerilor amplifică senzația de soliditate și subliniază impactul emoțional.

Montanții caroseriei sunt mascați prin culoarea neagră, zona vitrată părând un tot unitar și creând senzația de plafon plutitor.

Masca față agresivă are o deschidere generoasă iar împreună cu grila spoilerului formează o zonă frontală puternică.

Mânerul pentru portierele spate a fost ascuns în zona montantului pentru un plus de dinamism și stil.

Farurile conțin iluminare LED pe timp de zi cu un design sofisticat, iar împreună cu lămpile stop formează un pachet high-tech.

Linia musculară a umerilor amplifică senzația de soliditate și subliniază impactul emoțional.

Montanții caroseriei sunt mascați prin culoarea neagră, zona vitrată părând un tot unitar și creând senzația de plafon plutitor.

UN COCKPIT INSPIRAT DE PASIUNEA TA

Odată instalat la volan, dorința de a porni la drum se manifestă imediat datorită designului ce pune șoferul pe primul loc. Inspirat din lumea automobilelor de curse, volanul are forma literei D, iar scaunele oferă susținerea laterală necesară. Consola centrală este orientată către cel de la volan pentru a crea un interior de calitate cu tentă sportivă ce aduce mai aproape mașina de șofer.

INDICATOARE DE BORD UȘOR DE CITIT

Cele două indicatoare analogice principale din bord sunt încadrate de o linie de crom satinat, iar iluminarea roșie și albă le face extrem de vizibile. În interiorul vitezometrului și turometrului sunt încadrate și indicatoare pentru temperatura lichidului de răcire și pentru nivelul carburantului. Designul genereal a fost inspirat de către ceasurile cronograf.

DISPLAY LCD COLOR MULTI-INFORMAȚIONAL

Între cele două indicatoare analogice există un display TFT LCD color de 4.2 inch ce conține informații necesare celui de la volan precum distribuția forței de frânare, nivelul cuplului motor sau distribuția forțelor G.

SISTEMUL AUDIO

Un display tactil de șapte inch permite operarea intuitivă a elementelor multimedia ce includ sistemul audio, sistemul hand-free pentru telefon, sistemul de navigație și integrarea smartphone-ului. Funcțiile pot fi alese din cele patru moduri de operare: Ascultă, Telefon, Navigație și Conexiune. Conectarea unui smartphone poate fi efectuată prin sistemele Apple CarPlay, Android Auto și MirrorLink. Conectarea unui iPhone prin USB permite efectuarea de apeluri, accesarea librăriei muzicale, trimiterea si primirea de mesaje și alte funcții prin intermediul Apple CarPlay. Android Auto permite afișarea Google Maps, Google Search și alte servicii Google pe display-ul central. MirrorLink permite afișarea diverselor aplicații din telefon direct pe ecranul mașinii.

Apple CarPlay

Aundroid AutoTM

MirrorLinkTM

Apple CarPlay este disponibil în țările listate în următorul link: http://www.apple.com/ios/feature-availability/#applecarplay-applecarplay

*Pentru mai multe detalii despre modelele iPhone compatibile cu Apple CarPlay: http://www.apple.com/ios/carplay/

*Apple, Apple CarPlay și iPhone sunt mărci înregistrate ale Apple Inc.

*Android Auto este disponibil în țările listate în următorul link: https://www.android.com/auto/#hit-the-road

*Majoritatea telefoanelor cu Android 5.0+ sunt compatibile cu Android Auto: https://support.google.com/androidauto/#6140477

*Android, Android Auto, Google, Google Play sunt mărci înregistrate ale Google Inc.

*MirrorLink este compatibil cu telefoanele listate în următorul link: https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/

*MirrorLink este o marcă înregistrată a Car Connectivity Consortium LLC.

PERFORMANȚE CARE ÎȘI AMPLIFICĂ EMOȚIILE

Accelerație rapidă și expansivă. Dinamism în viraje pentru a rămâne pe traiectoria aleasă. Swift a renăscut din atenția dată fiecărui detaliu din trenul de rulare și platforma tehnică iar evoluția experienței la volan te face să te simți una cu mașina și permanent în control. Trenul de rulare și suspensia sunt elemente de neînlocuit în experiența la volan, iar Suzuki a adoptat cele mai avansate tehnologii pentru o experiență completă.

PLATFORMA TEHNICĂ DE ULTIMĂ GENERAȚIE HEARTECT: RIGIDITATE ȘI GREUTATE REDUSĂ PENTRU PERFORMANȚĂ DE TOP

Platforma HEARTECT folosește un cadrul de mare rigiditate ce contribuie la siguranța în caz de accident prin disiparea efectivă a energiei în cazul unei coliziuni. Platforma are o greutate redusă obținută prin reducerea ranforsărilor și folosirea din abundență a oțelului de înaltă rezistență contribuind astfel la performanțele superioare ale vehiculului precum și reducerea consumului de carburant.

Motorul 1.0 turbo BOOSTERJET cu injecție directă de benzină poate dezvolta un cuplu similar cu cel al unui motor aspirat de 1.8 litri păstrând în același timp un consum redus de carburant. Sistemul de injecție directă contribuie atât la consumul redus de benzină cât și la scăderea temperaturii în cilindri. Cu ajutorul sistemului turbo, ce trimite aer comprimat în cilindri, cuplul motor este disponibil încă de la turații joase, ceea ce face acest propulsor excelent pentru uz în mediu urban, dar și adecvat pentru un stil sportiv de condus.

Motorul 1.2 DUALJET folosește injectoare duble pentru fiecare cilindru, ceea ce crește eficiența termică a propulsorului. Detonațiile sunt eliminate prin diverse sisteme de răcire, ca de exemplu sistemmul EGR-ul răcit cu apă (exhaust gas recirculation) chiar dacă rata de compresie a fost mărită prin adoptarea unei camere de combustie mai compacte. Este un motor ușor de folosit ce oferă un echilibru optim între putere și consum redus de carburant.

UN COCKPIT INSPIRAT DE PASIUNEA TA

Odată instalat la volan, dorința de a porni la drum se manifestă imediat datorită designului ce pune șoferul pe primul loc. Inspirat din lumea automobilelor de curse, volanul are forma literei D, iar scaunele oferă susținerea laterală necesară. Consola centrală este orientată către cel de la volan pentru a crea un interior de calitate cu tentă sportivă ce aduce mai aproape mașina de șofer.

AVERTIZARE ÎN CAZUL PĂRĂSIRII ACCIDENTALE A BENZII DE RULARE

La viteza de 60 km/oră sau mai mult, sistemul monitorizează banda de rulare și va emite o avertizare vizuală (pe display-ul central) și tactilă (vibrarea volanului) pentru cel de la volan în cazul părăsirii accidentale a benzii de rulare. Sistemul se află în dotarea standard pentru modelele echipate cu cameră și senzor laser în parbriz.

ALERTĂ ÎN CAZ DE ȘERPUIRE

La viteza de 60 km/oră sau mai mult, sistemul analizează stilul de condus și emite o avertizare audio și vizuală dacă vehiculul șerpuiește pe drum din cauza oboselii celui de la volan. Sistemul se află în dotarea standard pentru modelele echipate cu cameră și senzor laser în parbriz.

1. Avertizare

Dacă sistemul detectează riscul unei coliziuni cu obstacol frontal va emite o avertizare sonoră și vizuală prin intermediul display-ului din bord.

2. Asistență la frânare

Dacă riscul de coliziune cu un obstacol frontal se amplifică și cel de la volan frânează de urgență sistemul va asista operațiunea prin mărirea forței de frânare.

3. Frânare automată

În cazul unui risc iminent de coliziune cu un obstacol frontal, sistemul va frâna automat pentru a evita coliziunea sau a minimiza avariile.

RBS (STANDARD PENTRU SPIRIT). SAFETY PACKAGE OPȚIONAL PENTRU COOL ȘI PASSION

CRUISE CONTROL ADAPTIV

Sistemul permite menținerea unei distanțe constante față de automobilul din față atunci când este folosit cruise control-ul. Sistemul folosește senzorul radar amplasat în grila radiatorului pentru a măsura distanța preselectată de șofer dintre cele trei posibile variante. Dacă mașina din față va încetinii, sistemul va reduce automat viteza. Dacă nu există trafic în față, sistemul poate menține viteza presetată (între 40 și 160 km/oră).